Obsługa klienta w moim biznesie

Obsługa klienta to usługa prowadzona przez firmę, która ma na celu relację ze swoimi klientami. Przez to pojęcie rozumiemy działalność przez którą klient otrzymuje produkt w odpowiedniej chwili i miejscu. Jest to potężne narzędzie marketingowe. Zwyczajowo tworzy oddział w firmie, i ma na celu rozwiązywanie problemów czy też rozwianie wątpliwości klienta co do kupowanego produktu lub usługi. Zajmuje się zapytaniami o użytkowanie produktu, reklamacjami, gwarancjami, artykułami wadliwymi, wymianami, zwrotami, promocjami, rozwiązywaniem sporów itd. Istnieją w firmach tak zwane call center, które przyjmują zgłoszenia za pośrednictwem telefonu, linie dostępowe w tym przypadku są zazwyczaj bezpłatne. Co raz częściej używa się także, dzięki rozwojowi technicznemu, pocztę elektroniczną lub czat. Obsługa klienta jest pojęciem pracy i formą zapewnienia klientowi jak najlepszej opieki podczas używania naszego produktu lub usługi. Aby zachować klienta w tych trudnych czasach każda firma musi mieć ten dział prowadzony na najwyższym poziomie.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Koszulki z nadrukiemKoszulki z nadrukiem
    NaDrukowany prezent. Nie masz pomysłu na prezent? Stwórz go sam!Jeśli stoisz przed problemem co sprezentować koleżance, bratu czy synkowi, sprawdź ofertę firm robiących nadruki na gadżetach. Zabawne koszulki z nadrukiem …
  • Czarter samolotu na euroCzarter samolotu na euro
    Czarter samolotu na Euro. Euro, czyli mistrzostwa Europy w piłce nożnej, to impreza która elektryzuje nie tylko całą Europę, ale też i świat. Polska reprezentacja w ostatnich latach wyraźnie poprawiła …