Obsługa klienta w moim biznesie

Obsługa klienta to usługa prowadzona przez firmę, która ma na celu relację ze swoimi klientami. Przez to pojęcie rozumiemy działalność przez którą klient otrzymuje produkt w odpowiedniej chwili i miejscu. Jest to potężne narzędzie marketingowe. Zwyczajowo tworzy oddział w firmie, i ma na celu rozwiązywanie problemów czy też rozwianie wątpliwości klienta co do kupowanego produktu lub usługi. Zajmuje się zapytaniami o użytkowanie produktu, reklamacjami, gwarancjami, artykułami wadliwymi, wymianami, zwrotami, promocjami, rozwiązywaniem sporów itd. Istnieją w firmach tak zwane call center, które przyjmują zgłoszenia za pośrednictwem telefonu, linie dostępowe w tym przypadku są zazwyczaj bezpłatne. Co raz częściej używa się także, dzięki rozwojowi technicznemu, pocztę elektroniczną lub czat. Obsługa klienta jest pojęciem pracy i formą zapewnienia klientowi jak najlepszej opieki podczas używania naszego produktu lub usługi. Aby zachować klienta w tych trudnych czasach każda firma musi mieć ten dział prowadzony na najwyższym poziomie.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Rejestracja spółek kapitałowychRejestracja spółek kapitałowych
    Spółka kapitałowa. Rejestracja spółek kapitałowych zaczyna się u notariusza. Wspólnicy muszą zawrzeć umowę aktu notarialnego. Podpisanie aktu wraz z opłaceniem podatku PCC wynosi około 1500 złotych , przy założeniu minimalnej …
  • Meble biurowe katowiceMeble biurowe katowice
    Zakup mebli biurowych. Każda branża przemysłowa rządzi się swoimi prawami i potrzebuje odmiennych narządzi do pracy. Istotną sprawą jest odpowiedni dobór mebli biurowych, które spełnią oczekiwania nie tylko naszej firmy, …