Obsługa klienta w moim biznesie

Obsługa klienta to usługa prowadzona przez firmę, która ma na celu relację ze swoimi klientami. Przez to pojęcie rozumiemy działalność przez którą klient otrzymuje produkt w odpowiedniej chwili i miejscu. Jest to potężne narzędzie marketingowe. Zwyczajowo tworzy oddział w firmie, i ma na celu rozwiązywanie problemów czy też rozwianie wątpliwości klienta co do kupowanego produktu lub usługi. Zajmuje się zapytaniami o użytkowanie produktu, reklamacjami, gwarancjami, artykułami wadliwymi, wymianami, zwrotami, promocjami, rozwiązywaniem sporów itd. Istnieją w firmach tak zwane call center, które przyjmują zgłoszenia za pośrednictwem telefonu, linie dostępowe w tym przypadku są zazwyczaj bezpłatne. Co raz częściej używa się także, dzięki rozwojowi technicznemu, pocztę elektroniczną lub czat. Obsługa klienta jest pojęciem pracy i formą zapewnienia klientowi jak najlepszej opieki podczas używania naszego produktu lub usługi. Aby zachować klienta w tych trudnych czasach każda firma musi mieć ten dział prowadzony na najwyższym poziomie.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Kupno spółkiKupno spółki
    Kupno spółki. Na rynku istnieje wile przedsiębiorstw oferujących kupno spółki już istniejącej. Jest opcja idealna dla osób, które chcą zacząć działalność biznesową ekspresowo, jako że założenie nowej spółki jest dość …
  • Koszulki z nadrukiemKoszulki z nadrukiem
    NaDrukowany prezent. Nie masz pomysłu na prezent? Stwórz go sam!Jeśli stoisz przed problemem co sprezentować koleżance, bratu czy synkowi, sprawdź ofertę firm robiących nadruki na gadżetach. Zabawne koszulki z nadrukiem …