Obsługa klienta w moim biznesie

Obsługa klienta to usługa prowadzona przez firmę, która ma na celu relację ze swoimi klientami. Przez to pojęcie rozumiemy działalność przez którą klient otrzymuje produkt w odpowiedniej chwili i miejscu. Jest to potężne narzędzie marketingowe. Zwyczajowo tworzy oddział w firmie, i ma na celu rozwiązywanie problemów czy też rozwianie wątpliwości klienta co do kupowanego produktu lub usługi. Zajmuje się zapytaniami o użytkowanie produktu, reklamacjami, gwarancjami, artykułami wadliwymi, wymianami, zwrotami, promocjami, rozwiązywaniem sporów itd. Istnieją w firmach tak zwane call center, które przyjmują zgłoszenia za pośrednictwem telefonu, linie dostępowe w tym przypadku są zazwyczaj bezpłatne. Co raz częściej używa się także, dzięki rozwojowi technicznemu, pocztę elektroniczną lub czat. Obsługa klienta jest pojęciem pracy i formą zapewnienia klientowi jak najlepszej opieki podczas używania naszego produktu lub usługi. Aby zachować klienta w tych trudnych czasach każda firma musi mieć ten dział prowadzony na najwyższym poziomie.

Leave a Reply

Tagi
Zobacz koniecznie
  • Kredyt bez krdKredyt bez krd
    Kredyt bez KRD. W życiu naprawdę różnie bywa i niejeden człowiek już się o tym przekonał. Jest nawet takie powiedzenie, że jeżeli chcesz rozśmieszyć Boga, to powiedz mu o swoich …
  • Sprzedaż spółekSprzedaż spółek
    Własna spółka. Wielu ludzi chciałoby być właścicielem przedsiębiorstwa. Najlepiej spółki, tak, aby nie wykazywać się zbyt dużym ryzykiem. Ludzie jednak obawiają się nieco całej procedury zakładania spółki. Nawet, jeśli są …