Obsługa klienta w moim biznesie

Obsługa klienta to usługa prowadzona przez firmę, która ma na celu relację ze swoimi klientami. Przez to pojęcie rozumiemy działalność przez którą klient otrzymuje produkt w odpowiedniej chwili i miejscu. Jest to potężne narzędzie marketingowe. Zwyczajowo tworzy oddział w firmie, i ma na celu rozwiązywanie problemów czy też rozwianie wątpliwości klienta co do kupowanego produktu lub usługi. Zajmuje się zapytaniami o użytkowanie produktu, reklamacjami, gwarancjami, artykułami wadliwymi, wymianami, zwrotami, promocjami, rozwiązywaniem sporów itd. Istnieją w firmach tak zwane call center, które przyjmują zgłoszenia za pośrednictwem telefonu, linie dostępowe w tym przypadku są zazwyczaj bezpłatne. Co raz częściej używa się także, dzięki rozwojowi technicznemu, pocztę elektroniczną lub czat. Obsługa klienta jest pojęciem pracy i formą zapewnienia klientowi jak najlepszej opieki podczas używania naszego produktu lub usługi. Aby zachować klienta w tych trudnych czasach każda firma musi mieć ten dział prowadzony na najwyższym poziomie.

Leave a Reply

Zobacz koniecznie
  • Regularne oszczędzanieRegularne oszczędzanie
    Jeśli nie mamy dużych sum pieniędzy, które możemy zainwestować w jednym momencie, zawsze możemy zdecydować się na regularne oszczędzanie. Plusem takiego oszczędzania może być to, iż oprócz gromadzenia pewnych sum …
  • Szafki na kartoteki medyczneSzafki na kartoteki medyczne
    Kartoteka medyczna. Badanie udowodniły, że w uporządkowanym świecie ludziom żyje się o wiele lepiej. Usystematyzowane dokumenty, przedmioty sprawiają, że czujemy się bezpiecznie w otaczającym nas środowisku oraz znacznie szybciej i …